A reklámajándékok terén is fontos, hogy az ajándékozó vállalkozás többféle célcsoportot próbáljon meghatározni, amelyet megajándékozhat a saját logójával ellátott reklámtermékkel. A játékok természetesen azt a réteget célozzák meg, amelyik sok szempontból is a leginkább fogékony az új dolgokra, legyen szó bármiről. Akár még egy új vállalkozásról is.
Természetesen a gyermekek számtalan ajándékkal meglephetőek, de a reklámtermékek sajátja, hogy természetüknél fogva vagy divat-, vagy használati termékeknek kell lenniük. A játékok valamilyen szinten ellentmondanak ennek, hiszen egy játék nem illik bele egyik fent említett csoportba sem. Ugyanakkor az is igaz, hogy a gyermekek számára a játékok jelentik a legnagyobb örömforrást, így egy logózott játéktárgy igen jól működhet reklámajándékként is.
Különösen akkor, ha egy olyan játékról van szó, amely a szórakoztatás mellett a környezettudatosság jegyében fogant meg. Játéktermékeink vagy újrahasznosított anyagokból készültek, vagy segítenek a gyermekeknek elsajátítani azokat az egyszerű szokásokat, amelyeknek mindennapi alkalmazásával apró, mégis jelentős könnyebbséget biztosíthatunk élőhelyünk fenntartásáért.