Azok között a reklámajándékok között, amelyeket az adott reklámozó cég felhasználási, és nem pedig előállítási szinten forgalmaz, vannak speciális darabok, amelyek soha nem mennek ki a divatból. Ezek jelentik a szakma örök fegyvereit, amelyeket mindig be lehet vetni, bármilyen helyzetben. De még ebben a viszonylag széles körű klubban is vannak darabok, amelyek minden reklámtárgyak krémjét jelentik. Ilyen például ennek a bejegyzésnek a tárgya, a reklámtoll. Azok közül is a speciális, hiszen ezek a tollak mind környezettudatos módon készültek. A nehezen lebontható műanyag, vagy a lassan a föld méhében ritkaságszámba menő fém helyett kartonpapírból, újrahasznosítható módon.
A tollak országunkhoz is igen szoros szállal fűződnek, hiszen a magyar származású Bíró László József által lettek tökéletesítve azok a szárnypróbálgatások, amelyek a mai, modern kialakítású golyóstoll előfutárának tekinthetőek. Munkássága nyomán a golyóstoll ma már a mindennapi életben bárhol megtalálható. Bármilyen háztartásban, munkahelyen, üzletben stb. Mivel a reklámtoll hagyományos, speciális díszítésektől, vagy eljárásoktól mentes változata mostmár rendkívül olcsó, minden adott egy igazán környezettudatos, minőségi reklámajándékhoz, amely nagy tömegek számára is eljuttatható.