Napjainkban szinte minden második nő és egyre több férfi is ilyen táskákkal közlekedik, benne az esti edzésre bekészített szereléssel.
A sport napjainkban egyre elterjedtebb időtöltés, ahogyan az egészséges életmód napról napra egyre inkább követendő példává válik. Ennek megfelelően nem véletlen az, hogy egyre nagyobb a kereslet a különböző sporttáskákra is, amiket régen csak a csapatban sportolók hurcoltak magukkal a versenyekre. Napjainkban szinte minden második nő és egyre több férfi is ilyen táskákkal közlekedik, benne az esti edzésre bekészített szereléssel.
Ennek fényében a sporttáska kiváló reklámfelület, egyrészt azért, mert folyamatosan szem előtt van és kifejezetten praktikus reklámajándék, másrészt azért, mert az emblémázható felület viszonylag nagy, a lehetőségek pedig szinte korlátlanok.
A sporttáska általában poliészterből készül, a szín és a fazon azonban elképesztően széles palettáról választható ki.
Miért éppen egy sporttáska?
A válasz egészen egyszerű: mert mindenhol ott vannak! Praktikus reklámajándék, amivel a tinédzserek edzésre járhatnak, amibe az egyetemisták utazáskor is pakolhatnak, míg a felnőttek számára is tökéletes választás, elfér benne a váltásruha, sőt, akár a súlyzó, bokszkesztyű vagy éppen az úszómez és a törölköző az esti edzéshez, illetve bármilyen egyéb kiegészítő.
Miért ne sporttáskát?
A sporttáskán elhelyezett logó egyben egyfajta állásfoglalás, társadalmi szerepvállalás: a sporttáska egyfajta életstílust képvisel, így csak abban az esetben válasszuk ezt a reklámfelületet, ha az valóban illeszkedik vállalatunk társadalmi szerepvállalásába és profiljába. Természetesen soha nem késő a sportos életmód felé nyitni, mely kampánynak kiváló részét képezhetik az emblémázott sporttáskák.
Vélemény...