A karácsonyi dekorációk ideje lassan beköszönt, mind több háztartásban kerülnek elő a poros dobozok, hogy a mélyükről gömbök, girlandok és különböző dísztárgyak harsogják a szeretet ünnepének közeledtét. Igen ám, de általában ebben a periódusban szoktak kiderülni a turpisságok, vagyis hogy az előző évben az utolsó szett díszgömb bizony eltörött, vagy éppen hogy a csúcsdísz a legkevésbé sincsen csúcsformában, a többi aggatható dekorelemről nem is beszélve, amik némileg rosszul viselték az egy éves elzárást.
Mi ilyenkor a családi teendő? Kapkodás, bevásárlás, gyors pótlás? Na igen. S ez az a rész, ahol ön megmentőként beléphet a képbe. Hogy hogyan? Természetesen úgy, hogy még épp időben átadja a jól kitalált reklámajándékokat, amik valójában otthonra szánt dekorációk. Ez ám a telitalálat, s egyben sokszorosan megtérülő marketingfogás!
A terv zseniális, de a kivitelezés sikeréhez az kell, hogy időben elkezdje a gyártatás folyamatát. Vagyis nem elég most megálmodva kitalálni, hogy az embléma majd hogy fog mutatni, vagy a logó a lógó díszeken tényleg jól kiadja-e a formákat. A családi fészek melege már áthatja a Szentestét megelőző pár napot, vagyis a teljes bezsongás előtt kell lépnie ahhoz, hogy ne csússzon ki az időből.
A karácsonyfa alá szánt reklámajándékot tehát előbb kell eljuttatnia kollégáihoz, hogy a díszítés lázában már az ön által átnyújtott csodálatosan ünnepi gömbökhöz, girlandokhoz vagy éppen gyertyákhoz nyúljanak. Ezzel a pazar ötlettel és a lehető legjobb időzítéssel cége láthatatlanul, mégis dekoráció képében, jól látható módon kollégái otthonának részévé válhat, ami meghatóan eredményes reklámajándékozást garantálhat.
Vélemény...