A környezetbarát reklámajándék egy szimbólum. Ha szeretné, ha nem, akkor is kifejezi általa a hozzáállását, a mentalitását, vagyis a környezettudatos gondolkodását. Ez bizony óriási pozitívum a mai világban, arról nem is beszélve, hogy szükségessége ellenére ritka jelenségnek számít. Abban a pillanatban, hogy egy újrahasznosítható anyagokból készült terméket preferál, egyben véleményt is formál.
A világról, az éghajlat változásról, a klimatikus viszonyok átalakulásáról és persze az ezekhez szorosan kötődő felelősség vállalásról. A reklámajándékok akkor érik el céljukat, hogyha közkézen forognak, és ha folyamatosan, vagy nagy általánosságban a figyelem középpontjában vannak. Nyilván minden igyekezete, jó szándéka és felkészültsége ellenére adódhatnak olyan helyzetek, amikor a logóval ellátott szóróajándék végül valahol a szekrény mélyén landol.
Nem érdemes kétségbe esnie, ha egy-egy sikertelennek tűnő kampánnyal találkozik, hiszen kivételek mindig akadnak. Ha úgy döntött, hogy nyilvánosan ki szeretne állni a természetvédelem mellet, ha úgy érzi, hogy ez a felvállalás maga a felelősség elismerése, és ezzel együtt a tudatos gondolkodás alapköve, akkor nem érdemes egyéb variációk után kutatnia.
A környezetbarát reklámajándék nem korlátozza be a lehetőségeket!
Sokan tartanak attól, hogyha a környezetükre ártalmatlan szóróajándékot találnak ki, akkor a szóba jöhető variációk listája túlságosan is beszűkül. A valóságban csak a képzelet szülte, nem valós előítéletek tarthatják vissza, hiszen szinte bármi megálmodható újrahasznosítható anyagból: póló, toll, bögre. Vagyis könnyedén logóztathat olyan termékeket, melyek kifejezetten praktikus szolgálatot tehetnek.
Vélemény...