Ha utána olvasunk az emblémáztatás történetének, akkor hamar világossá válik, hogy ez nem a 21. század találmánya, hiszen az cégvezetők az előtt is előszeretettel ajándékoztak olyan tárgyakat - tollakat, bögréket, kulcstartókat - egymásnak, vagy az ügyfeleiknek, alkalmazottaiknak, melyeken ott virított a cégük neve, logója vagy mottója.
Az évek során persze nagy változások mentek végbe a világban, például egyre többen kezdték használni az okos készülékeket - asztali gépeket, laptopokat, okostelefonokat, tableteket. Ennek eredményeképpen megfigyelhető, hogy az adathordozás már szinte csak pendrive segítségével történik, ami a reklámajándék gyártást is új alapokra helyezte.
Ma már nincsenek kőbe vésett szabályok, amikhez mindenáron ragaszkodni kellene. Az, hogy milyen tárgy bizonyul ideális szóróajándéknak, kizárólag az egyéni megítélésről függ.
Nem túlzás azt állítani, hogy napjainkban bármiből lehet hatékony reklámeszköz. Persze, amikor kiválasztásra kerülnek a termékek, akkor érdemes felmérni, hogy az embereknek mire van igényük, mik azok a tárgyak, amiket szívesen használnának.
A pendrive azon használati cikkek közé tartozik, amire nemtől, kortól és érdeklődési kortól függetlenül mindenkinek szüksége van, hiszen az okos készülékek használata az elmúlt évek alatt a mindennapok nélkülözhetetlen részévé vált. Az ott tárolt adatokat, például képeket, videókat, dokumentumokat pedig úgy a legkönnyebb elvinni egyik helyről a másikra, ha rámásoljuk őket egy megfelelő kapacitással rendelkező pendrive-ra.
Vélemény...