A reklámesernyő szezonálisan jó döntés, ha reklámajándékról van szó, vagy az év egészében eredményesen használható? Hiszen a hangsúly mindig az alkalmazáson van. Ha ügyfelei, partnerei örömmel fogadják a meglepetését, és ezzel együtt a mindennapok részévé teszik, akkor a célját szinte azonnal el is érte. A reklám funkciót betöltő tárgyak ugyanis abban az esetben nevezhetőek tökéletesnek, ha kézről kézre járnak, ha folyamatosan az érdeklődés középpontjában állnak.
Vagyis, amikor arra a kérdésre keresi a releváns feleletet, hogy az esernyő milyen időszakban telitalálatos választás, akkor ha a használhatóságot helyezi a reflektor fényébe, hamar rátalálhat a helyes válaszra. Ha Londonban élnénk, akkor nem lenne szükség túl sok mérlegelésre. Így, azonban a legelőnyösebb, ha a tavaszi-őszi időintervallumot célozza be.
Nyilván nyáron is jól jöhet a praktikus kellék, mint napernyő, de azért ez nem annyira jellemző megoldás. A tél dideregtette hónapokban pedig jobbára a hó dominál, vagy ha az enyhébb időjárás megengedi az eső ellen a kabátok csuklyái jól védenek. Összegezve alapvetően mindig jó választás a praktikumot előtérbe helyezni, s ez alapján a tavasz és az ősz tökéletes időzóna, tehát éppen jókor jár nálunk!
A reklámesernyő előnyeit reklámozni sem kell!
Nagy felület, jól látható ábrázolási lehetőség. A logó épp ugyanannyira kiteljesedhet rajta, mint adott esetben egy frappáns felirat, szlogen. Nem gyakori választás egyelőre még, vagyis biztos, hogy kellően nagy meglepetést generálhat vele. A legpozitívabb tulajdonsága pedig az, hogyha a reklámajándékok területén is a csúcsra tör, és mindenki ilyet kíván logóztatni, akkor sem bitorolhatóak el a használatával vagy éppen az emblémázásával járó előnyök.
Vélemény...