A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.

Léggömb, az örök fiatalság jelképe

Dátum admin 2017. 05. 26. 0 Hozzászólás(ok) Reklámajándékok,

Nem vagyunk már gyerekek, legyintenek a felnőttek a különböző vásárokban, a léggömbök láttán. Ez már nem a mi világunk. Érdemes ilyenkor figyelni a vágyakozó tekinteteket, és azt, a villanó parazsat a szemekben, ami pontosan elárulja, a mondatok mögött valójában épp ellenkező tartalom jut érvényre. És miért is kellene ezeket a díszes, méltóságteljes lufikat csak azért leszavaznunk, mert már nem vagyunk kisiskolások?

 

Ki mondja azt, hogy csak egy bizonyos kor alatt lehet élvezni, ezeket a felfújható csodákat? Senki. Éppen ezért a különböző, direkt felnőtteknek rendezett bulik, abszolút nem nélkülözhetik a léggömbök jelenlétét. Milyen érdekes, hogy egy születésnapi ünneplésen senkinek sem furcsa, ha a levegőben lufitömbök hirdetik a boldogító pillanatok jelentőségét. A vállalati partik is abba a kategóriába tartoznak, ahol ezek a kellékek elengedhetetlenek a jó hangulathoz.

 

Nem csoda tehát, hogy a reklámtermékek piacán is igazán nagy divatja van a léggömböknek, melyek egyrészt kihozzák az ügyfelekből a gyermeket, másrészt tartós pozitív eredményt garantálnak, a marketing területén. Utóbbit nem úgy érik el, hogy folyamatosan szem előtt vannak, felfújva. Ennél sokkal jobb a „módszer”.

 

A gyermekké avanzsált felnőttek ugyanis amikor végre felfújhatnak egy lufit, teljesen legálisan, akkor egy életre megjegyzik azt a céget, akinek ezt köszönhetik. Ha elismerik nyilvánosan, ha nem. Innentől fogva az emblémával, vagy logóval ellátott léggömbök nem kell, hogy naphosszat a szemek előtt repkedjenek, elég csak egyszer beégniük az emlékezetekbe, és onnantól fogva már maximális hatásfokon teljesítik funkciójukat.

Vélemény...