A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.

Hogyan történik a reklámajándék adózása?

Dátum admin 2018. 09. 11. 0 Hozzászólás(ok) Reklámajándékok,

Napjainkban minden korábbinál gyakrabban esik a cégek választása a reklámajándékokra. A marketing célból készített, emblémázható ajándékok kiválóan alkalmasak a céges image építésére, és a vásárlókkal, ügyfelekkel való kapcsolatok javítására. De vajon mi a különbség a szórólapok és például az emblémázott ajándéktárgyak között? Nem más, mint a reklámajándék adózása, melynek kapcsán több adónemet is érdemes górcső alá venni.

 

Aszóróajándékok után áfafizetési kötelezettség biztosan nem keletkezik, sőt, az adóalapot sem növelik az ingyenes átadások. Fontos tisztában lenni azzal, hogy a vonatkozó jogi, adózási szabályok gyakran változnak, ezért célszerű könyvelőtől tájékozódni az aktuális helyzetről. S hogy miért választják olyan sokan a szóróajándékokban rejlő lehetőségeket?

 

A reklámajándék adózása és költségei ellenére is tény, hogy ez az egyik legolcsóbb megoldás a cég népszerűsítésére és image-ének a kívánt irányba mozdítására. A valóban hasznos, kiváló minőségű emblémázott meglepetések biztosan használatban lesznek, ezzel beváltva a hozzájuk fűzött reményeket. Az irodai ajándékok, vagy például az okoskészülékekhez alkalmas kiegészítők töretlen népszerűségnek örvendenek, de a szezonális darabok, például a törölközők és a strandfelszerelések is kedveltek a vásárlók körében.

 

Ezeket akár termékhez is lehet csomagolni, ezzel javítva az értékesítési mutatókat. A ténylegesen használt reklámajándékok felületén megtalálható embléma pedig a cég, a termékek, vagy a márka hírnevére lehet jótékony hatással. A reklámajándék adózása iránt felmerülő kérdéseket pedig célszerű hozzáértő szakemberrel, könyvelővel megbeszélni.

Vélemény...