A brandépítés karácsonyi szóróajándékkal kétszeres eredményességgel megvalósítható. Hogy miért mondjuk azt, hogy a dupla siker garantálható? Nos az ok végtelenül egyszerű, s a magyarázat az ünnepi hangulat csillagszórók által megvilágított terében keresendő.
Önmagában ugyanis az a tény, hogy a szeretet ünnepéhez közeledve meg kívánja lepni partnereit, ügyfeleit vagy éppen célközönségének egy-egy szegmensét már nyerő és mindenképpen jól értékelhető ötlet. A törődés, gondoskodás vagy éppen köszönet kiváló kifejezésformája, ha valamilyen szóróajándékot részesít előnyben. No, de milyet - jöhet a logikus és mindenképpen fontos kérdés. Ez az a pont, ahol először komoly döntést kell hoznia. Mi az, amire voksol?
Tipikus karácsonyi meglepetésekre, amik bár időszakosak, de az ünnepek fényében csillogóan ragyognak, vagy olyan variációkra, amik bár nem ünnepre hangoltak, de az év egészében főszerepet játszhatnak cége vagy szolgáltatása hirdetésében? Mindkét ötlet kiváló és nyilván mindkettő megoldás rendelkezik előnyökkel és hátrányokkal. Vállalata céljainak szempontjából érdemes végiggondolnia, hogy jelen esetben rövid vagy hosszútávban érdemes gondolkodnia.
Az tény, hogy egy jól el és kitalált ötlettel felteheti a karácsonyfa tetejére a pontot, ezzel óhatatlanul beírva önmagát a történelembe. Például úgy vehet részt az otthoni készülődésben, hogy a dekorációk kézről kézre járva hirdetik egyrészt cégét, másrészt a karácsony üzenetét.
Ám hangsúlyos, hogy ehhez olyan készlettel kell előrukkolnia, ami különlegességével félresöpri a hagyományos díszeket. Ez azért nagy kihívás, s ha inkább biztosra menne, akkor jobb, ha az esztendő egészében jól szereplő alternatívákra voksol. A brandépítés karácsonyi szóróajándékkal így ténylegesen eredményessé válhat.
Vélemény...