A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk.

Bevásárlószatyor, a reklámajándékok új generációja

Dátum admin 2017. 06. 28. 0 Hozzászólás(ok) Reklámajándékok,

Ha azt hallja reklámajándékozás mi jut eszébe először? Esetleg egy bögre, toll, vagy póló, amit a legutóbbi meetingen kapott? A bevásárlószatyor nyilván nem szerepel a listája élén, pedig innovatív ötletével teljesen megreformálhatja a reklámajándékok éráját. Valóban vannak olyan kiegészítők, melyek bátran illethetőek a megszokott jelzővel. Nincs ezzel gond, folyamatosan nem lehet újdonságokkal előrukkolni, de néha-néha érdemes, valami egészen másba belevágni a nagyobb siker érdekében.

 

Miért ne próbálná meg legközelebb a bevásárlószatyor ötletét kiteljesíteni? Egyedi logója, emblémája kiváló felülethez juthatna, és száz százalékosan biztos lehet abban, hogy partnerei arcán a meglepettség kap főszerepet. A némileg elcsépelt tárgyak után egy ilyen innovatív kellék rengeteget jelenthet. Hiszen a reklámajándékok akkor tudják kifogástalanul beteljesíteni feladatukat, ha kedveltek, és kézen forognak.

 

Márpedig bevásárlás során a táska kérdés mindig prioritást élvező, kritikus pont. Többnyire, amikor a legnagyobb szükség lenne egy zacskóra, akkor nincsen sehol, tehát vagy vásárolni kell, vagy be kell vállalni mentőövként valamilyen kényszermegoldást. Egyik sem jó. A legkiválóbb alternatíva, ha a bevásárlószatyor a zsebe mélyén várja a sorsát.

 

Pont a használat miatt Pazar ajándék, melynek mindenki örülni fog, és ami még lényegesebb, garantált, hogy üzletfelei hadrendbe állítják otthonukban a frissen kapott bevásárlószatyrot. Ami pedig, amikor épp betölti elsődleges, pakolást könnyítő funkcióját, kiválóan teljesítő másodlagos feladatát: cégének, termékének, vagy szolgáltatásnak hirdetését.

Vélemény...

Reklámajándék katalógus