A reklámesernyő minden olyan jellemzővel rendelkezik, ami egy ideális szóróajándéktól elvárható. Figyelem felkeltő. Határozottan jelentős méretű felülettel büszkélkedik, amin jól mutat cége logója, emblémája. Nem kell zsúfoltságtól vagy átláthatatlanságtól tartania, már ami az emblémázást illeti. Praktikus. Az esernyő minden évszakban hűségesen szolgálhat, pláne manapság, amikor a nagy esők nemcsak a dalban érkeznek meg.
Váratlanul is lecsaphatnak a záporok, viszont ha mindig van kéznél egy kellően stramm ernyő, akkor nem jelenthet kihívást a nedves cseppek össztüzének kivédése. Az a reklámajándék éri el a célját, ami kézről kézre jár, és nem kerül a szekrény vagy éppen fiók mélyére. A legrosszabb esetet, miszerint a kukában landol nem is említjük. A hasznosság az a kritérium, ami ha stimmel, ha megvan, akkor félig meg is nyerte az ügyet. Azért csak félig, mert a mérték sem mindegy, azaz nem mellékes mennyire kezes és nélkülözhetetlen a kiszemelt termék.
Esernyőre jobb esetben nincsen minden áldott nap szükség, ám ahhoz kétség sem férhet, hogy amikor kell, akkor nagyon kell. Vagyis a jelentkező igény sürgető és a kielégítése örömöt hozó. A partnerei, céges munkatársai, üzletfelei egészen biztos, hogy értékelik a kreativitását és az odafigyelését. A semmit mondó szóróanyagok helyett olyan tartós, stramm eszközzel lepheti meg őket, amire biztosan nem mondanak nemet.
A reklámesernyő megakadályozhatja a bőrig ázást!
A szép kivitelű, mutatós ernyő azon túl, hogy praktikusságában megkérdőjelezhetetlen, esztétikum tekintetében sem kínál keveset, pláne ha kitárva szárnyait az ön cégének logóját jelenítheti meg. Ki az, aki ellen tudna állni ennek a vonzóan idilli képnek, különösen súlyos esőcseppek fenyegetésében?!
Vélemény...