Bevásárlótáskák reklámajándéknak, az ötlet, amivel két legyet üthet, egy csapással. A termékcsalád kiváló (és kellően méretes) felületet biztosít arra, hogy cége logója, emblémája jól látható helyet nyerjen, miközben maga a kellék praktikusan, sokrétűen és rendszeresen felhasználható.
Ott van a műanyag szatyor, mint variáció, akkor miért érdemes inkább a bevásárlótáskában gondolkodnia? A válasz egyszerű: a környezettudatos elhatározás nyomán tartós, hosszú élettartamú meglepetéssel teheti többé ügyfelei életét. Miért voksolna olyasvalamire, ami hamar elveszíti strammságát, strapabíró jellemvonását?
Arról nem is beszélve, hogyha van választási lehetősége, akkor a műanyag kiiktatásával minimum duplán jó célt szolgálhat. A bevásárlásra kiképzett táskák nagyfokú ellenállóságukról híresek, azaz nem két kiló krumpli elcipelésére hivatottak, bár nyilván erre is alkalmazhatóak. A gyakorlat, azonban azt mutatja (a tapasztalattal összhangban) hogy strammság tekintetében is jól teljesítenek.
A nagy bevásárlás is egyszerűen no meg könnyen elintézhető néhány kéznél lévő szatyor segítségével. Hogy mikor éri el a reklámajándék a célját? Akkor, amikor használatban és ezáltal szem előtt van. Akkor, amikor nem a szekrény mélyén rejtőzik, hanem kézről kézre jár. A bevásárlás egy rendszeresen jelentkező program, ezért aztán hetente akár többször is adódhat mód és lehetőség a táska kihasználására.
A bevásárlótáskák reklámajándéknak is tökéletesek!
A táskák nagy felülettel büszkélkednek, melyek jól láthatóak, ha éppen teljes terjedelmükben megfeszülnek - mondjuk a hétvégi ebéd hozzávalóinak súlya alatt. Így aztán a legkülönbözőbb helyekre érhet el cége az emblémázott táskának köszönhetően.
Vélemény...