A karácsonyi dekoráció rekllámajándéknak is eladható, mégpedig kellő mértékű siker reményében. Egyet már a kezdetek kezdetén érdemes rögzítenie: bár a dísztárgyak ragyogó szépségükkel bevilágíthatják a csillagszórók fényében úszó otthonokat, munkahelyeket, élettereket, ám hatásuk időszakos.
Kizárólag a szeretet ünnepének bűvkörében érvényesülnek, az év többi részében nem játszhatnak szerepet reklámajándékozási céljaiban. Ezzel alapvetően nincsen probléma akkor, ha már jó előre letisztázta önmagában a választásával együtt járó előnyöket és esetleges hátrányokat.
A dekorálás, díszítgetés, vagyis az ünnepi hangulat látható megteremtése egy olyan rítus, ami mind az otthonokban, mind a munkahelyi közösségekben szinte elengedhetetlen része, sőt főszereplője a karácsonyi készülődésnek. Bár nyilván nem a csillogó díszek alapozzák meg a jókedvet és a ráhangolódást, mégis megkérdőjelezhetetlen a jelentőségük.
Vagyis nincsen olyan karácsony, amihez ne tartoznának gömbök, girlandok, és egyéb látványosságok. Ezt kihasználva könnyedén a hasznára fordíthatja a dekorálás perceit, s egyszerre hasznos mégis szép reklámajándékkal lepheti meg partnereit, üzletfeleit.
A karácsonyi dekoráció reklámajándéknak “csomagolva” többlet üzenetet hordoz!
Mi az, amit egy szóróajándék átadhat a meglepett feleknek? Azt az üzenetet, hogy ön törődik, gondoskodik róluk és köszönetét fejezi ki. Persze a hirdetési, reklámozási célok is lényegesek, ám a karácsony időterében előkerülő ajándékok többlet üzenettel büszkélkednek. Mert ebben a periódusban az emberi értékek kerülnek előtérbe, és a hála érzése, amit szavak nélkül, jól felfogható módon közvetíthet egy díszes, ékes karácsonyi dekorációs szettel.
Vélemény...